کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit

ریزش مو یکی از دغدغه بیشتر مردم جهان است و تا کنون روش های علمی و غیر علمی بسیاری برای درمان آن پیشنهاد شده است.

معمولا افرادی دچار ریزش مو می شوند که مشکلاتی از جمله استرس ، تغذیه نادرست، سنین بالا و مشکلات وراثتی را دارند.

با پیشرفت تکنولوژی روش های مختلفی از جمله جراحی و غیر جراحی ، همچنین طبیعی و غیر طبیعی برای درمان طاسی سر ابداع شده است که شما با توجه به علت ریزش مو می توانید از این روش ها استفاده نمایید و زیبایی را به خود ببخشید.

شما می توانید با مراجعه به مجموعه کاشت با ما و انتخاب کلینیک مورد نظر از انواع و اقسام روش های کاشت مو بهره ببرید.

یکی از روش هایی که در جامعه امروزه بسیار رواج پیدا کرده است و طرفداران بسیاری دارد کاشت موfit می باشد ، در این تکنیک کاشت بدون عمل جراحی صورت می گیرد و همچنین خونریزی اندکی در حد یک قطره را ممکن است داشته باشد.

یکی از علت هایی که این روش را محبوب کرده است همان بدون جراحی و بخیه بودن آن است و برای افرادی که فوبیای جراحی را دارند بسیار مناسب می باشد.

برای اطلاع از برترین کلینیک‌های کاشت مو اهواز بر روی عبارت کلیک کنید

روش fit چگونه است

در این روش از قسمت های پر مو و ضخیم شما به وسیله یک پانچ گرد فولیکول ها استخراج می شود و در قسمت های بدون مو سر کاشته می شود.

هر واحد فولیکول موی شما چهار مو را شامل می شود و با کاشت آن در یک نقطه 4 مو رشد خواهند کرد.

در این روش تعداد قابل مشخصی می توان مو کاشت، اگر شما فولیکول مناسبی برا کاشت داشته باشید حدود 4 تا 6 هزار مو قابل کاشت در محل های بدون مو و کم پشت می باشد.

اما نکته مورد توجه این است که فولیکول های برداشت شده باید در قسمت های پر پشت و ضخیم باشد زیرا اگر از قسمت هایی دارای مو های نازک مانند بالای گردن برداشته شود، در آینده امکان ریزش و موفق نبودن کاشت وجود دارد. همچنین برترین کلینیک‌های کاشت مو اصفهان را نیز می‌توانید در این صفحه ببینید

مراحل قبل از کاشت مو

شما قبل از کاشت مو باید توسط پزشک مورد نظر ویزیت شده و شرایط شما را مورد ارزیابی قرار دهد از جمله جنس مو، پوست سر و غیره.. ، اگر این نکات قابل قبول بودند آزمایش های مختلف گرفته می شود و کاشت برای شما صورت می گیرد.

مراحل کاشت مو به روش fit

در ابتدا برای ارزیابی قبل و بعد کاشت از سر عکس برداری می شود تا بتوانند نتیجه کار را بهتر تشخیص دهند و این عکس ها در اختیار شما قرار داده می شوند.

سپس قسمتی هایی که باید فولیکول برداشته شود و قسمت هایی که باید کاشته شود توسط پزشک و خود شخص تعیین می شود و به وسیله ماژیک های مخصوص علامت گزاری می شود.

معروفترین کلینیک‌های کاشت مو شیراز در این صفحه

ممکن است قسمت های دارای فولیکول برای راحتی کار تراشیده شود.

در مرحله بعد یک بی حسی موضوعی تزریق خواهد شد و دکتر مورد نظر به وسیله پانچ هایی که میلی متری است و هیچ گونه دردی برای شما نخواهد داشت ، فولیکول ها را بررسی و آن هایی که داری تار های مو بالا هستند را جدا کرده و درون ظرفی با دمای کم قرار می دهد.

ظرف نگهداری فولیکول ها باید مناسب نگه داری فولیکول در بیرون از پوسته سر باشد و شرایط مناسبی داشته باشد ، این مرحله یک عامل بسیار مهم در موفقیت آمیز بودن کاشت است.

در مرحله بعد یک بی حسی موضعی در قسمت دریافت کننده سر خواهند زد و فولیکول های مو توسط پزشک کاشته می شوند.

علت محبوبیت روش fit

در این روش می توانند در صورت نبودن موی سر از موی های بدن مانند سینه، دست پا و غیره استفاده کرد و محدودیت خاصی برای دریافت فولیکول ندارد. همچنین می‌توانید برای بازدید از برترین کلینیک‌های کاشت مو تهران نیز به صفحه‌ی لینک شده مراجعه کنید

یکی دیگر از مزایا استفاده از این روش طبیعی جلوه دادن کاشت است، پزشک مورد نظر می تواند مو های نازک را برداشته و در قسمت جلوی سر قرار دهد و این کار باعث طبیعی جلوه دادن کاشت می شود.

به دلیل اینکه روش fitبدون درد و خون ریزی است نسبت به روش های دیگر می توانید زودتر بهبود پیدا کنید.

حتما می دانید هر گونه عمل جراحی دارای عوارض هستند که از جمله آن می توان به خونریزی و عفونت اشاره کرد، عمل کاشت مو هم می تواند این مشکلات را داشته باشد اما اگر در انتخاب پزشک و کلینیک خود دقت به عمل بیاورید این ریسک ها به حداقل می رسد و خطرات کمتری متوجه شما خواهد شد. کلینیک‌های کاشت مو کرمان را نیز فراموش نکنید.

در این روش مسلماً به دلیل نداشتن عمل جراحی سنگین این خطرات بسیار کمتر خواهد بود و می توانید با خیال آسوده دوران نقاهت را سپری کنید.

ورزشکاران و کسانی که قبلا کاشته مو داشته اند دارای پوست سر سفت هستند و همچنین افرادی که به طور ژنتیکی دارای پوست سر سفتی هستند نمی توانند از همه روش های موجود استفاده نمایند، اما این روش برای این افراد هم مناسب است و می توانند لذت زیبایی و کاشت مو را تجربه کنند.

در بعضی از روش های کاشت مو برای دریافت فولیکول برش های عمیق را ایجاد می کنند و نیاز به بخیه های فراوان دارد و درد قابل توجه ای را متحمل باید شوید اما در این روش نیاز به هیچ گونه بخیه و برشی نمی باشد و تنها با یک پانچ میلی متری فولیکول ها استخراج می شوند.

آیا در روش fitتعداد فولیکول کم تر است؟

به دلیل اینکه در این روش فولیکول از قسمت های پر پشت سر برداشته می شود و اگر تعداد زیادی برداشته شود باعث کم پشتی قسمت های فوق می شود، بنابرین برای داشتن ظاهر زیبا تر به صورت یکی در میان فولیکول ها برداشته می شود و مسلماً تعداد کمتری می توان دریافت کرد.

مراقبت های بعد از کاشت

شما باید تا ده روز به حمام نروید و پس از ده روز سر نباید به مدت طولانی در معرض آب قرار گیرد.

به مدت ده روز نباید جسم خارجی به قسمت کاشت شده برخورد داشته باشد ، از خاراندن این قسمت خودداری کنید.

دوره مراقبت این کاشت 15 روز است و بعد از آن می توانید به روال عادی بازگردید.

مجموعه کاشت با ما با در برگرفتن بهترین کلینیک های کاشت مو می تواند گزینه مناسبی برای زیبایی موی شما باشد.

برترین کلینیک‌های کاشت مو رشت نیز در این صفحه قرار گرفته‌اند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید