جدیدترین روش کاشت مو در جهان

جدید ترین روش کاشت مو در جهان

جدید ترین روش کاشت مو در جهان

بالا رفتن سن می‌ تواند در هر فردی تغییراتی را به وجود آورد. تغییراتی چون پوکی استخوان، خمیدگی پشت، تحلیل رفتن ماهیچه و استخوان ها، و همچنین ریزش مو و طاس شدن سر. از آنجایی که انسان ها علاقه شدیدی به زیبایی ظاهر خود دارند و می‌ خواهند در سراسر طول زندگی خود، ظاهر زیبا و جوانشان را حفظ نمایند، برای جلوگیری و مهار کردن این اتفاق‌ ها تصمیم به مقابله به مثل  می گیرد و به دنبال روش هایی می گردد تا زیبایی خود را حفظ نمایند.

 به طور مثال کاشت مو به عنوان یکی از راهکارهای پرکاربرد و همچنین محبوب، جهت رویش مجدد مو شناخته می شود؛ و انسان ها این راه را برای  جلوگیری از طاس شدن سر در سنین مختلف، ابداع کرده اند.

در این مقاله کاشت با ما قصد دارد به بررسی کامل و دقیق جدید ترین روش کاشت مو در جهان بپردازد تا علاقمندان بتوانند اطلاعات جامع و منحصر به فردی را در این باره کسب نمایند.

اولین پیدایش کاشت مو

 کاشت مو برای اولین بار در سال 1939 انجام شد و تا کنون نیز ادامه یافته است. طی این سال ها چندین روش ارائه شده است که امروزه پیشرفته ترین و جدید ترین روش کاشت مو در ایران و جهان، روش میکروگرافت یا همان DHI می باشد.

میکروگرافت، جدید ترین روش کاشت مو در جهان

 همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، میکروگرافت جدید ترین روش پیوند مو در ایران و جهان شناخته می‌ شود. این روش کاملاً مکانیزه و بدون دخالت دست انجام می شود؛ به همین علت نتیجه کار بسیار طبیعی و زیبا خواهد بود.

 در اجرای این روش از دستگاه های بسیار پیشرفته و روز دنیا استفاده می شود و به همین جهت سرعت و ظرافت، بسیار بالا رفته است.

 تاریخچه کاشت مو به روش میکروگرافت

در گذشته متخصصان بسیار زیادی بر روی زمینه درمان ریزش مو کار کرده اند و تحقیقات بی شماری در این زمینه صورت گرفته است.

 در میان خیل کثیری از متخصصان که در این زمینه پژوهش به عمل آورده اند، فردی به نام نورمن اورنتریک پس از این که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف تحقیق و پژوهش های بسیاری در زمینه درمان ریزش مو کرد، توانست یک روش برای آن پیدا کند؛ نورمن اورنتریک روش خود را پانچ گرافت نامید.

 پس از آن بود که پزشکان زیادی از آن استقبال کردند و دست به درمان بیماران خود به این روش زدند. با گذر زمان راهکار و شیوه درمان پانچ گرافت پیشرفت چشمگیری داشت و بلاخره متخصصان دریافتند که کدام مناطق از سر قدرت بیشتری برای دریافت پیاز مو دارند و می توانند بهترین نتیجه را داشته باشند.

 با گذشت زمان و طی آزمون و خطا های انجام شده بالاخره روش جدیدی به نام میکروگرافت ابداع شد که در حال حاضر جدید ترین روش در ایران و جهان شناخته می‌ شود.

 اگر تا اینجای کار را دوست داشته اید و از مطالب لذت برده‌ اید، در ادامه نیز همراه کاشت با ما بمانید تا اطلاعات بیشتری را در این باره کسب نمایید.

پیوند مو به روش میکروگرافت (DHI) مناسب کدام افراد است؟

به طور کلی این روش برای تمامی افراد مناسب است و هر کسی که تصمیم دارد زیبایی خود را باز گرداند مفید و مناسب می باشد؛ اما از آنجایی که این روش از ظرافت و لطافت بیشتری نسبت به سایر روش های کاشت مو برخوردار است، بیشتر برای خانم ها پیشنهاد می شود. چرا که خانم ها طی زندگی خود بیشتر ترجیح می‌ دهند مو های خود را بلند نگه دارند و اکثر ایشان نیز موهای خود را مرتباً رنگ می کنند؛ که تمامی موارد گفته شده سبب آسیب رسیدن به موها و جلو انداختن علائم ریزش مو می گردند. در نتیجه خانم هایی که قصد دارند موهای خود را پرپشت نمایند و یا ریزش موی خود را درمان، و از آن جلوگیری کنند، این روش بهترین روش موجود برای آنها می باشد.

هر کسی که روی موهای خود حساس است و میخواهد به بهترین نحو ممکن جراحی کاشت مو را انجام دهد د شیوه فلان بهترین روش برای او خواهد بود

دوران نقاهت

 پس از کاشت مو به روش میکروگرافت، ترمیم مو تقریباً بلا فاصله پس از کاشت مو  شروع می شود و به صورت معمول طی 4 الی 7 روز پس از جراحی به روش میکروگرافت، بیمار بهبودی کامل خود را باز پس می گیرد.

 به طور کلی دوره نقاهت این روش دست کم یک هفته می باشد؛ اما رشد موهای جدید پس از 6 ماه ظاهر می شود و پس از گذشت 10 ماه بیمار بیشترین و بهترین نتیجه کاشت مو به این روش را مشاهده می کند. تمامی موارد گفته شده جز علائم ظاهری می باشد که شما با چشم خود مشاهده می کنید؛ اما در اصل فولیکول های مو به تقریب سه ماه زمان نیاز دارند تا شروع به رشد کنند.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

 حتماً شما هم پس از متوجه شدن مزایای بی نهایت روش کاشت موی میکروگرافت ترغیب شده ‌اید که آن را انتخاب کرده و هرچه زودتر آن را انجام دهید. با این تفاسیر احتمالا یکی از سوال هایی که در ذهن شما پدید آمده است،  میزان هزینه لازم جهت انجام جراحی کاشت مو به روش میکروگرافت می باشد. لازم است متذکر شویم این روش کاشت مو از دقت بسیار بالایی برخوردار بوده و با دستگاه های بسیار پیچیده و به روز دنیا انجام می شود. حین جراحی نیز دست کم 6 پزشک متخصص کاشت مو حضور دارند و تیم پزشکی بسیار گسترده‌ای شما را در این جراحی زیبایی همراهی می کند که همه اینها سبب بالارفتن هزینه روش کاشت مو به روش میکروگرافت نسبت به سایر روش ها می شود.

 اما فراموش نکنید که این روش بسیار دقیق بوده و نتیجه حاصل از آن بسیار مورد پسند شما واقع می گردد؛ پس اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم، هزینه ای که بابت روش کاشت مو میکروگرافت می پردازید ارزش نتیجه پایانی آن را دارد.

 امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله شما را به خوبی با جدید ترین روش کاشت مو در ایران و جهان آشنا کرده باشیم. منتظر مقالات بعدی کاشت با ما باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید